I min optik er den visuelle brandidentiet lidt som livet – den kan ændre sig og udvikle sig over tid – men det, der gerne skulle kendetegne den, er den røde tråd i stil og tone. Det ses i brugen af skrifter, farver, fotostil og grafik. Og ligesom med livet, så rydder man ind imellem op. Stopper op og tjekker, hvad virker godt og hvad kan vi undvære, laver om og tilføjer, hvor der opstår behov for det.
Jeg er mega stolt og vildt beæret over, at have haft fornøjelsen af, at være en stor del af sådan en forandringsrejse hos to af mine kunder, CCI Europe og NOVAX.
Man ændrer ikke kurs på en supertanker på få sekunder og det samme gælder med en brandidentitet. Virksomheden, brandet og folkene bag det, skal udvikle sig med den. Men både når og imens kursen ændrer sig og efter den nye retning er sat, så er det både stort og skønt at være en del af rejsen.
Dog mener jeg, at en brandguide og den visuelle identitet ikke skal flashes her på siden, men I kan se på mine referencer – både på LinkedIn og på sitet her under referencer – at kunderne er glade for det, de har fået lavet.
Her kommer intro-tekst
Introtekst
Introtekst
Introtekst