Jeg har lavet materiale til adskillige konferencer, messestande og lignende.
Til højre ses kaffehjørnet på CCI Europes messestand på World Publishing Expo i Berlin i 2018.
Jeg har forsøgt at vise nogle af de messer og konferencer, som jeg har lavet materiale til. Indtil videre er det primært messestande.
DIS skulle have en racerbils-simulator med på deres messestand og jeg valgte derfor at foreslå dem en helt enkle vægge til at give ro i sammenhængen. Det færdige resultat kom til at matche layoutet ret fint og standen havde god blikfang og var samtidig rolig på en messe hvor ret mange stande var ret urolige.
Opbygningen af standen fra 2018 fungerede ret godt, så opbygningen blev dette år i store træk genbrugt, dog med ny opdateret grafik.
Når jeg går rundt på messer, hvor jeg vil se resultatet af den grafiske indsats, så går jeg altid rundt på messerne og lader mig inspirere til, hvad man kan gøre året efter, for at kundens stand kan skille sig mest muligt ud på den gode måde.
Forandring og samtidig genkendelse i stil og udtryk skabte stor succes og kunden var rigtig glad for ændringerne og måden standen tog sig ud på også dette år.
TXT
Stemningen på selve standen her er bygget op over en konkurrence, hvor man kan vinde en cykel. Opdelingen af standen er lavet efter de folk, der er behov for på standen og de temaer, de ønskede at få dækket på denne messe.
Det store billede viser det visuelle layout, og de andre billeder hvordan messen endte med at se ud.
Messestanden for NOVAX for året før kan du finde under kampagner, da den I den grad hang sammen med alt det, der førte op til selve messen: Kampagne for launch af Community website. Du kan se den under kampagner eller ved at klikke på teksten her.
CCI Europe skulle igen repræsenteres på WPE messen. Det var den første messestand hos dem, som jeg fik lov at lave det grafiske materiale til. Der har hver gang været en professionel leverandør til at bygge elementerne og på denne stand. Budskaber og retninger blev skabt i teamwork med de dygtige ‘kolleger’, jeg havde i marketing, så det matchede det man havde fokus på hos salgsfolkene på standen.
Den lokation, hvor denne konference skulle afholdes, var mørk, lidt nusset og med tunge gardinder. Derfor valgte jeg at tage udgangspunkt i den orange farve, som Escenics logo var lavet med, når det var i farve. Den orange farve var med til at tilføre lys og varme til de meget mørke og violette farver i rummet og var med til at lette og tilføre friskhed i det tunge og gamle møblement, tæpper og vægtæpper.
Introtekst
Introtekst